Skip to main content
Home » Future of Work » De Toekomst van Flexibele Ondersteuning met Freelance Office
Future of Work

De Toekomst van Flexibele Ondersteuning met Freelance Office

In samenwerking met
In samenwerking met

Publireportage

In een wereld waar flexibiliteit en innovatie centraal staan voor zakelijk succes, biedt Freelance Office de perfecte oplossing voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige ondersteuning. Onder leiding van Saartje Buvé en haar team van meer dan 40 experten, heeft Freelance Office zich gevestigd als dé partner voor bedrijven in België die behoefte hebben aan tijdelijke of langdurige ondersteuning zoals Office-management, allround administratie, salesondersteuning, HR, logistiek en customer service.

Saartje Buvé

Bestuurder Freelance Office

0496 44 08 96 

[email protected]

Waarom Freelance Office? 

De arbeidsmarkt is voortdurend in beweging en bedrijven hebben behoefte aan snelle, flexibele oplossingen om piekmomenten te overbruggen en continuïteit te waarborgen. Freelance Office biedt precies dat. Van tijdelijke ondersteuning tijdens drukke periodes tot vervanging bij ziekte of bij ontslag om te overbruggen, Freelance Office staat klaar om hoogopgeleide professionals in te zetten die snel operationeel zijn. Of je nu hulp nodig hebt voor slechts één uur per week of fulltime, onze diensten zijn volledig op maat. 

Onze core business is administratie; dit gaat van allround administratie, office-managers, management-assistenten, tot projectmanagers. Ondertussen hebben we ook experten in customer service, logistiek en salesondersteuning. Bij uitval in een van deze departementen kan de impact groot zijn, maar door ons tijdelijk in te schakelen blijft de continuïteit van je business gevrijwaard. Bovendien, als onze medewerker op vakantie gaat, zorgen wij voor een back-up en nemen wij de kosten voor opleiding hiervan voor onze rekening. 

We hebben experts met ervaring in diverse sectoren en soms is dit ook wel nodig om snel operationeel te zijn, bijvoorbeeld in sectoren zoals de bouw, Fast Moving Consumer Goods, transport-, reissector, auto-industrie. 

Uitgebreide HR-diensten 

Het beheren van HR-processen kan complex en tijdrovend zijn. Freelance Office neemt deze last uit handen. We hebben rekruiters (ook voor vb technische profielen, ingenieurs), HR-business partners, payroll experts, soft & hard HR-experts die we bij onze klanten te werkstellen, hier ook weer vanaf 1u per week tot voltijds of ad hoc. 

Persoonlijke Matchmaking 

Tijdens deze war for talent is het moeilijk om de perfecte kandidaat te vinden. Bij Freelance Office hechten we veel waarde aan persoonlijke matchmaking. Tijdens ons eerste gesprek brengen we goed in kaart wat de klant juist nodig heeft. Persoonlijkheid en werkethiek zijn net zo belangrijk als de vaardigheden op papier. We plannen steeds een gesprek in met de klant en onze medewerker zodat we zeker zijn dat de match er langs 2 kanten is, dat is key voor een goede samenwerking. 

Sterke Partnerschappen 

Bij Freelance Office geloven we in de kracht van partnerschappen. Wij zijn meer dan een dienstverlener; wij zijn de strategische partner in bedrijfsoptimalisatie, het krachtige team achter de schermen dat ondersteunt, zodat er kan gefocust worden op de core business, namelijk de markt veroveren.

Toekomstvisie 

Saartje Buvé ziet de toekomst van de arbeidsmarkt met vertrouwen tegemoet. Ze voorspelt een toename van freelance werk, wat zowel voor werkgevers als werknemers vele voordelen biedt. De flexibiliteit om tijdens piekmomenten of lange afwezigheden snel extra hulp in te schakelen, is een enorme meerwaarde. Het vinden van de juiste expertise blijft een uitdaging, maar dat is waar Freelance Office in uitblinkt: persoonlijke aanpak in plaats van een anoniem digitaal platform. Onze klanten waarderen het persoonlijke contact en de mogelijkheid tot fysieke aanwezigheid op kantoor. 

Freelance Office is de koploper in flexibele ondersteuning voor ondernemers en wij staan klaar om jouw bedrijf te ondersteunen met de beste oplossingen op maat. Samen bouwen we aan een toekomst waar flexibiliteit en efficiëntie hand in hand gaan. Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen versterken.

Administratie

HR

Marketing

Geniet nu van het eerste uur gratis dienstverlening bij het opstarten van een samenwerking met Freelance Office. Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten en is geldig tot 30 september 2024. 

Next article