Skip to main content
Home » De Kracht van Vlaanderen » ATENOR – een vastgoedontwikkelaar die zich inzet voor een duurzame, inclusieve en aantrekkelijke stad.
De Kracht van Vlaanderen

ATENOR – een vastgoedontwikkelaar die zich inzet voor een duurzame, inclusieve en aantrekkelijke stad.

PUBLIREPORTAGE

ATENOR, innovatieve speler in dienst van de stad in al zijn dimensies wat moeten we weten over haar communicatiestrategie?

ATENOR staat bekend om zijn grootschalige vastgoedprojecten in Brussel en nu ook in Deinze, maar ook in 15 andere grote Europese steden. Als stadsspeler met een sterke visie, stelt ATENOR al enkele jaren onverwachte initiatieven voor, voor een nieuwe manier van leven in de stad. Deze maken deel uit van een strategie en een 360°-visie op de stad en weerspiegelen de wens van ATENOR om op te treden als stedelijke transformator door middel van drie sterke verbintenissen: haar economische veerkracht, haar bijdrage aan het milieu en haar maatschappelijke impact.

Wat biedt ATENOR op gebied van marketing en communicatie als antwoord op die pluriformiteit van de stad?

Het fresco “The Future is Europe” in de Wetstraat bijvoorbeeld, is een originele manier om bij te dragen aan de verlevendiging van het stadslandschap in deze strategische wijk van de hoofdstad van Europa en bevestigt tegelijkertijd het Europese engagement van de onderneming. In dezelfde geest en geleid door haar visie, lanceerde ATENOR “Art for Cities” en “Acting for People” als onderdeel van haar maatschappelijke benadering.

Vandaag wil ATENOR de stad wekken en lanceert haar WAKE UP THE CITY campagne, wat schuilt er achter dit initiatief?

Deze maand richt ATENOR de schijnwerpers op het belang van ontmoetingen, contacten en uitwisselingen door de lancering van “Wake Up the City”. Een knipoog naar het leven in de stad of beter de terugkeer naar het leven en het belang van sociale connectie.

Door een moment van gezelligheid aan te bieden bij een heerlijke koffie, symboliseert en viert ATENOR het stadsleven. De koffietruck van ATENOR zal op verschillende plaatsen in Brussel rondrijden en een warm moment bezorgen aan de burgers, en wel binnen een uitgesproken eerlijke en duurzame globale aanpak. Dit koffiemomentje vormt een knipoog naar het engagement van ATENOR voor een pluriform, open en verenigend stadsleven, rijk aan diversiteit en contacten.

Nu men stilletjesaan terugkeert naar de kantoren vonden we dit een geschikt moment om Brussel te helpen “wakker worden”. Niets beter dan een perfecte start van een werkdag met een overheerlijke cappuccino of macchiato, toch…’

Maral Reghabi, International Marketing & Communication Director.

Volg de koffietruck tour van ‘Wake Up the City’ op onze website www.atenor.eu, via facebook of instagram.


Next article